Östra reals inspark

I tisdags var det ju inspark. Det var hur roligt som helst. Bra musik, fullt på dansgolvet och sköna människor. Kvällen började hos malin, sen vidare in till stan för att träffa några från klasser sen efter ett tag stack vi till insparken. Slutet av kvällen, alltså på väg hem, jag hade så ont i fötterna, efter en hel kväll på dansgolvet med klackskor, så jag gick barfota till slussen. Haha! Men ångrar inte en sekund att jag tog kilklackarna. Sov två och en halv timme den natten, och började dagen efter med matte i en och en halv timme. Skoja inte att man var seg, men så värt!!!! Så jävla kul! :-) Apropå matte, så ska jag faktiskt börja räkna matte nu, pusshejj!!

Två bilder innan vi stack till stan och en från insparken, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0