I love the way you lie


Igår va det bal, eller avslutningsfest som skolan kallar det nu för tiden. Men jag säger bal, thaha. Tänkte visa hur min klänning såg ut. När jag letade efter min balklänning sa jag hela tiden, ¨aldrig en långklänning!¨. Men så blev det. haha, lite humoristiskt. Men jag älskar den. Det var hur roligt som helst på balen. Ni vet Swingfly som var med i melodifestivalen nyss, med låten me and my drum. De var där och uppträde. Det sjäng låten Singing that melody också. Åhh älskar Swingfly! haha! Dem gjorde iallafall så att balen blev roligare. För att man kan säga att det var dem som drog igång allt. Najs! Visar bilder senare.

En kväll som jag alltid kommer att komma ihåg. Tack alla!

Kommentarer
Postat av: S

du var jätte fin! :)

2011-06-08 @ 22:35:14
Postat av: Hanna

Åå vi hade samma klänning :D <3

2011-06-12 @ 16:59:34
URL: http://hoshannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0