There is a light that never goes out

Har haft en ganska slapp vecka. För att mer än halva vega är i Polen. Så det har vart slappt, najjjjsss!! Just nu sitter jag och pluggar. Sedan ska jag fixa mig och åka till Bromma. Ikväll blir det Erurovision songcontest. Måste ju se Eric Saade! haha. Heja!! Förresten har jag fått reda på att jag har fått ett sommarjobb. NAJS!! Det är ett jobb på en förskola, nära där jag bor med mamma. Det ska bli spännande. Dock så vet jag inte om jag ska säga ja. Men jag tror det. För att det är ju bara bra. Bra för framtiden också, om man har efarenheter. Nu ska jag skriva lite mer om Kylskåpets historia. Spännande va?! aa fast ne. Hörs senare puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0