Just idag är jag stark, just idag mår jag bra...

Helgen har vart roligt! Började i fredags med att åka ut till skärgården till några kompisar till mamma och Janne. Dom bodde verkligen jätte fint. Det var tre meter till vattnet från huset. Två egna stränder, helt underbart! Lördagen började med frukostbuffe, men massor av goda frukter, mums! Senare åkte vi tillbaka in till stan igen. Mötte Kristoffer och vi gick på handledarkurs, i tre och en halv timme, seeeegt! Men skönt att ha gjort det, snart får jag börja övningsköra, yeah! Senare mot kvällen åkte jag med några kompisar till en avskedningsfest för min barndomskompis Anna. Det var roligt! Träffade båda nya ansikten och gammla. Söndagen spenderades med Malin och benochjerry, och senare blev det en liten tripp till Ikea. Kort sammanfattning av helgen. En bra helg.

Bilder från Fredagen när Tilda och jag badade i jaccuzzin, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0