-

I går träffade jag min underbara vän Fanny. Vi gick runt i hela stockholm (kändes det som, haha!). Vi började i Gamla stan, satt oss på ett fik, satt där i några timmar och pratade, senare gick vi mot strandvägen mot djurgårdsbron och senare längre bort. Vi tänkte gå på ett museum eller junibacken, hahah! men det blev inte så hade för lite tid på oss. För att senare på kvällen för födelsemiddag för mig och min brorsa med pappas släkt. Trevligt! Sen på kvällen var det planerat att ha filmkväll hos dd eller the voice, men det blev inget av det för mig. Stanna hemma och hade det trevligt med lite släkt! Imorgon är det skola så måååste lägga mig nu, pusshejjjj!!

Vill haaaaa!!!!! från gina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0