Julstämingen på topp

Hej bloggen! Idag har jag vart med min kära vän Fanny. Vi åkte först till stan. Vi tänkte gå på julmarknaden i gamla stan, fika, gå i affärer och köpa julklappar. Men istället för det (den var sååå kallt) så åkte vi hem till fanny som bor på lidingö. Vi baka pepparkakor, laga mat, prata och bara hade det mys. Senare mot kvällen tänkte vi gå och hrya film men det slutade med att vi gick på bio. Vi visste inte äns vilken bio vi valde. Vi visste att det var en som började om fem minuter när vi var där och vi bara den tar vi. Men det blev en film med Julia Roberts. Meningen med livet, elr något hete den. Filmen var bra. Lärorikt! Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Ska nog in till stan och julhandla + städa rummet! Vi hörs senare bloggen, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0