dan före dopparedan

heeeeeej!! idag har det vart en bra dag. Äntligen!! haha näe skoja, men det har vart en bra dag. Har vart i stan, köpt massa julklappar, en till mig också;) fast den köpte pappa, fast vet vad det är ! ihhhhhhhh!!!! visar sen när jag har öppnat den imorgon. Imorgon är det julafton. Tyvär har jag inte några julkänslor. Jag brukar alltid ha det. Men inte iår. Kanske för att julen kommer inte att bli som alla andra. Måste pendla fram och tillbaka mellan pappa och mamma. Den är inte så roligt. Har inte slått in julklapparna än. Det som jag brukar älska, sååå roligt att pynta dem.. haha..men inte iår. Men julkänslan kommer väl imorgon. hoppas det. Vi hörs senare. pusshej.


Snyggt från forever 21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0