sammanfattning av helgen.

I fredags blev det fredagsmys med brorsan. Vi ladda ner några filmer och köpte godis och ben och jerry. Onyttigt och gott. Senare på Lördagen blev det stan och bio med Malin och Kani. Det blev Harry Potter och satan i gatan va den var bra! haha! Måste se dom andra också, hahah! ;) Sen på Söndagen vaknade jag upp med Malin hos mig sen vidare till stan igen för att träffa Emelie. Det var jätte länge sen jag träffade henne, så det var jätte roligt att träffas. Så mycket att ta igen!
Just nu sitter jag och tittar på någon halvbra film på fyran, Tror det lutar sig att gå och lägga mig. Imorgon är det skola som vanligt och det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0