sånna här saker är egentligen tråkiga, men just nu har jag tråkigt så, varsegooood....

Jag hittade en sån här meningslös lista som jag var tvungen att fylla i, bara för att det är nytt år!


Har året varit bra?
2010 har varit ett sjukt omvälvande år och har varit väldigt mycket upp och ner. Det har varit toppar där jag har varit så jävla lycklig och dalar som inte alls har varit särskilt trevliga, ett väldigt lärorikt år på alla plan kan man sammanfatta det – det har hänt sjukt mycket!


Höll du några utav dina nyårslöften?
Lite halvt.

Tror du 2011 kommer bli lika bra? Jag hoppas på det och förhoppningsvis blir det lite mindre upp och ner i mitt liv. Jag hoppas alltså att det ska bli ett bättre år.


Har du förlorat någon kompis detta året?
Ja det har jag.

Vad kommer du sakna från 2010? 
Jag vet inte riktigt, inte vad jag vet nu iallafall. 

Nämn en positiv sak från 2010? Träffa massa nytt trevligt folk, nya kompisar!

Vad spenderade du mest
pengar på? Vet inte:o

Finns det någonting du ångrar med 2010?
En hel del men man lär av sina misstag, all skit som händer gör en starkare.


Lärde du dig något nytt under 2010?
Massor, framförallt om mig själv.


Bästa köpet?
Min svarta ¨mc jacka¨ från mq, love it!!


Blev du kär i år?
Nä!


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
18 december


Dog någon som stod dig nära?
ja

Vilka länder besökte du? Italien, Frankrike, Danmark, Tyskland...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Många saker

Vad var din största framgång 2010?
Att jag har vart en kämpare :)

Största misstaget?

Finns definitivt saker jag borde ha gjort annorlunda/ångrar men jag tror att allt ont leder till något gott i slutändan.


Har du varit sjuk eller skadat dig?

Sjuk jo, men inte som var farligt

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Har varit gladare än någonsin förut och i perioder ledsnare en någonsin förut, men då får man samtidigt känna att man lever. Men det här året har nog varit ett väldigt sorgset år ändå om jag tänker efter.


Vad önskar du att du gjort mer?

Umgåtts med vissa vänner jag inte hunnit med.


Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag vet inte

Hur tillbringade du julen?
Med familjen

Favoritprogram på tv?
Gossip girl, desperateH, Oc (fast på datorn), glee

Bästa boken du läste i år?

Elsas värld

Största musikaliska upptäckten?

jag vet inte, jag gillar massor av olika musikaliska saker

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Umgicks med mamma, resturang och bio, myyyyys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0