heeeeeeeeeeej

Hej! Länge sen jag blogga. Har hänt mycket sen senast, så har inte haft någon tid att blogga. Men kan berätta snabbt om min vecka. I helgen var jag i Göteborg. Hälsade på min kusin som har flyttat dit från Uppsala, hon pluggar där. Vi shoppa, titta på museum och hundutställning. Det var mysigt. Måndag, var jag i stan och gick runt och tittade i affärer. Tisdag, första skoldan. Efter skolan åkte jag Malin och Josefine hem till mig och titta på O.C och åt massa onyttigheter. Onsdag, skola, sen var det ledarmöte i kykan, efter det var det Q träff, kom hem sent ca 20 över 11. Men det var en mycket rolig dag. Torsdag, skola, gick hem från skolan klockan 5 fast suta halv 2. Kajsa jag och Malin stanna kvar, plugga och pratade ¨skit¨, naaajs. Idag Fredag, skola, sen har jag vart med Malin vi har tittat på våran favorit serie, O.C, pratat dansat, ätit, pratat, tittat, ätit, dansat, haha!! Imorgon ska jag och Malin på ett öppethus, på ett gymnasium. Sen ska vi träna på friskis och svettis och senare mot kvällen träffar vi tjejerna och då blir det bio...MYS!! Det ska bli en rolig helg. Ska försöka prässa in plugg också, för har lite läxor som jag måste göra. Men ska logga nu och gå lägga mig, blir en stor dag imorgon och måste vara pigg. Vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0