love you

I förrgår var det ju verkligen en regn dag. Då bestämde jag och Dorothy att vi ville gå på bio. Vi såg bad teacher. Den var rolig. Det var verkligen en mys dag. Roligt att träffa Dorothy igen!! Så länge sen sist! Just nu sitter jag framför datorn och tittar på olika systemkameror. Ska snart köpa min första allra egna systemkamera. Tror nog att det blir en Canon eos 600d eller en Canon eos 550 D,  Vet någon något om dem? Är dem bra? Var i en Foto butik idag inne istan och frågade lite. Det ända som var skillnad mellan dessa två var att canon eos 600D har en skärm som man kan 'vika ut'. Så jag kan lika gärna välja Canon eos 550D och tjäna några tusenlappar på det, och satsa på ett bra objektiv istället. Aja än kan jag inte köpa kameran får vänta tills min lön kommer nästa vecka, men snaaaaart<3


Kommentarer
Postat av: ella stork [fotoh]

sv- En canon EOS 500D :)



Allt bra med dig?

kram

2011-08-12 @ 18:04:21
URL: http://photobyella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0